2014. július 19., szombat

Foxy Browny csomag

Először nem akartam erről írni, mert Wimukt munkáit szinte mindenki ismeri, ha csak képről is, és elég népszerű varrós boltja van már sok sok éve.
Egy éve kérdeztem rá azt hiszem (vagy több) az egyik kis hímzett felsős, kantáros farmeres szettjére, akkor az volt a válasz, hogy nincs hozzá már anyag. A hónapok alatt megfigyeltem, hogy lehet alkudozni, hogy más anyaggal helyettesítsék az eredeti anyagot, és 2-4 héttel többet kell várni, de mégis meg lehet rendelni a kívánt szettekhez nagyon hasonló termékeket.
A Wimuktos ruhák esetében párszor előfordult már anyagszakadás, varrás elengedés, de vagy meg tudtam javítani, vagy Wimukt profi módon küldött egy új szettet (a tényleg újonnan szanaszét szakadt termék helyett).
 Június 16-án vettem a 3 yosd szettet és a Minifee szettet, július 7-én postázta (hamarabb mint amit kiírt rendeléskor) és július 16-án ért ide. A rendelésem mellé kaptam egy ajándék nyakláncot és egy Yosd kabátot is.
 A lányok összekeverték a szetteket. Közben Gaufre-nak is lett két haja. Egy rózsaszín és egy rózsaszín szőke kombós (a képen):
 Moon is megmutatta egy kép erejéig a szettet:
 Végül az ajándék kabát:
Nem egyszerű 3 Yosd-ot öltöztetni egyszerre, és még Tilly nincs is itt, hogy Ő is kiakasszon. Bár neki találtam egy Rilakkumás pizsamát (képek ha megjön), és két macis sapkát is kap, és majd csinálok macis sapka összehasonlítást. 
A képen Gaufre ruhája Wimukt, Jazmin felsője Wimukt, szoknyája és a virágos csattjai The Blue Magpie Design, zoknija Darla'sDelight, Kenya sapija GuppyKisses, felsője Cositas de Nenitas, nadrágja Wimukt, zoknija Memento.

1 megjegyzés:

  1. Olyan jók ezek a ruhás posztok! *.* Én is csinálni fogok majd. ^^

    VálaszTörlés