2014. július 20., vasárnap

Hasznos BJD kütyűk

Amikor BJD-kről álmodozunk, vagy éppen megérkezik hozzánk az első BJD-nk, akkor nem is fogjuk fel, hogy a sok kis hozzávaló helyett igazából rengeteg "sz*rra" lesz szükségünk. Olyan dolgok, amiket nem használunk nap mint nap, de ha eljön az a perc, amikor SOS szükségünk van rá, akkor KELL. Nincs mese, kell.
Na, ezeket a kis kütyűket próbáltam összeszedni, amiket hónapokig is akár csak kerülgetek, de amikor kell, akkor nagyon kell, és életmentő.
Ilyen volt a csipesz (érfogó?), ami angolul forceps. Igen, azt hiszem ez az érfogó. Szóval amikor Sophie (SDGr test) lábait újrahúztuk (a magassarkú lábat simára cseréltük), akkor az az érfogó akkora életmentő volt, és még így is ketten küzdöttünk vele. Nagyon durva volt. De az érfogó megmentette a házasságomat. Háhá
De menjünk szépen sorba.
 Éles szike, fogpiszkáló, csípő olló (?), csipesz. Igaz, a fogpiszkálót, a csípő ollót és a csipeszt főleg a szempilla ragasztáskor használom, de elég hasznos kis eszközök.
 Blu Tack, és szilikon. Bevallom őszintén a szilikonokat 1 éve megvettem már, és még soha nem próbáltam ki őket.
 Érfogók, és kombinált mini fogó. A második érfogót (középen) most vettem, mert szegény kis alsó régebbi nagyon elhasználódott már.
 Szilikon gyűrűk. Én nem szeretem a ragasztó pisztolyozást, így inkább ezeket a gyűrűket választom.
 Antisztatikus tisztító ecset. Két végű. Na, ezt nagyon szeretem. Nagyon. Annyira, hogy van belőle egy új tartalékom is. Mivel a kis vége már koszos, és elhasználódott (próbáltam többször kitisztítani, de már nagyon elhasználódott), és én face upok lefújása előtt is ezzel szedem le a kis szöszöket, szóval nem lehet koszos...Ja, és a radír. Jó barátom. Amikor a testen van valami kosz, és nem akarok csodaszivacsot használni, akkor csak leradírozom. Sokszor ennyi is elég.
 A csodaszivacs, azaz melamin tömb. Barátunk. (ugyanakkor maszkot kell használni, mikor ezzel csiszolod a műgyantát!!!)
 A huzigák. Én így hívom őket, biztos van hivatalos nevük is, de nekem csak huzigák. A vastag a nyaknál húzza át az S kampót főleg, a hosszú, vékony a testrészekben húzza a gumit. Nekem azért ilyen nyominger, mert én az SDGr lábakat is ezzel húztam, és ez a kisebb testekre van... Van, aki cipőfűzőkkel fűzi újra a babáit, na én azt nem tudtam eddig kivitelezni.
 Mágnesek, kampók.
 Gumik, gumik.
 Ez nem feltétlenül "must have", de megmutatom őt is. Nagy barátom a fejlámpás nagyítós csoda. Mivel a szemem eléggé gyenge, és sokszor van látóideg gyulladásom, kvázi sz*rt se látok, így Ő nekem nagyon nagyon nagy barátom. Vele festek, de a nagyító nélkül is többször használtam már esti fújások alkalmával.
 Baba állványok. Ezekhez bevallom nem értek. A Barbiek-nak vannak ilyen rózsaszín, műanyag, kínai baba állványaik, és a BJD-knek nincsen, csak ez az egy almazöld fém, amit a Think Pink-től kaptam anno az első pukipukim mellé (akit azóta eladtam). mivel mágneses, így Zoya megmutatja hogy tud rajta egy lábon is állni (a pukipukik talpában is van mágnes), és az álítható derék fogó rész sem kell neki hozzá.
Szóval ilyen ez a fém állvány.
A fogkefe vagy fésű. Egy ilyen két oldalú fésűs kis kefém van, amit valamelyik hajnyíróhoz kaptunk, és a férjem nekem adta.
A hajbizbazok. Van egy waxom, és egy hajpuhító spray-m. Nagyon jók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése