2014. július 10., csütörtök

Nyári leértékelés megint

Rávettem magam hogy újból heti rutinná válljon a blogolás. Kezdetnek megteszi egy kis egyszerű na mit vettem a leértékelésen szokásos bejegyzés. Közben gyermekeim folyamatosan beszélnek hozzám mindkét oldalról, pedig most "egyedül játszó" idő van...
Hiába mondom azt, hogy milyen keveset is vásárolok magamnak, igazából leértékelések alkalmával egyre több mindent veszek. A gyerekeim növekedése a ludas, és lényegében nekik veszek folyamatosan mindent.
Szombaton volt Bogival az első közös Anya-Lánya napunk, ami nagyon jól sikerült. Egy kis hiú kukac. Hangosan kiabálta hogy PRITÍÍ vagy hogy NOO, majd vitte a pénztárhoz és mondta hogy TENKJÚÚ. Imádtam.
Próbáltam kivasalgatni a cuccokat amiket kapott, és lefotózni, de valahogy mindet felvette azóta, szóval azokról nincs kép.
Én egy szandállal lettem gazdagabb és egy rövid ujjú kardigánnal, amit már régóta szerettem volna. Ilyenkor azért néha fúj a szél, és szeretem ha a hátam és a derekam védve van, de közben nem kell hosszú ujj, mert izzadós is vagyok.
Az interneten csak homok színben és kékben találtam róla képeket:


 Az enyém pedig fehér:



 A "nude" színű szandálom:


Legközelebb már érterlmesebb témával jövök. ... remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése