2014. július 24., csütörtök

Sárga cipellő

Egész tavasszal citromsárga cipőket nézegettem. Igazából a metróban egy lányon volt egy olyan, ami tökéletes volt, de a metró gyorsabb volt mint én...
A Melvin and Hamilton-nál rengeteg színben volt a fonott cipő idén is, kicsit máshogy fonott, mint az előző cipőm, talán a gyengeségeken erősítettek. Mégiscsak egy fonott, teljesen bőr cipő. Ezzel együtt nem volt olcsó, szóval én nem is foglalkoztam a témával, míg a férjem szólt pár napja, hogy 50%-kal van leértékelve és van sárgából a méretemben. Igazából ez nem az az igazi citrom sárga, hanem gold, de nekem ez is nagyon tetszik. És kényelmes is.




 Gyors nagyi harisnya zokni felhúzás, és próba.
 Bőr, bőr, bőr.
 Összenéztem a leggyakrabban használt táskámmal. Hmm, jó lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése