2014. július 11., péntek

YoSD babáim, ruháim 2/2.

Jöjjön akkor a második rész.

Nana anyukája: Nana anyukája nagyon ügyes, és bár boltja nincsen, de ezeket a gyönyörű kiegészítőket nem lehet szó nélkül hagyni. Nagyon szépen, tisztán dolgozik. Szeretem a munkáit nagyon.
 Blue Magpie Design: Etsy bolt itt
Bár egyelőre még nem tudok véleményt mondani Blanka etsys boltjáról, de a ruháiról igen. Szépen dolgozik, folyamatosan fejlődik, nagyon jó színkombinációkat talál ki. Néha megy a hiszti öltözködéskor, mert 2 szoknya van 4 lányra... hehe
 Vaku nélkül:
 Mitilene: Etsy bolt itt
2012 novemberében rendeltem tőle ezt a sapit és a pulcsit (még más cuccokat más méretekben). Nagyon sokáig készültek, és amikor megérkezett, akkor fűvescigi szaga volt mindennek. Ettől függetlenül nagyon szeretem még mindig ezeket a ruhadarabokat. Jó minőség.
 Vaku nélkül:
 Sadol: Hivatalos oldal
Egy közös rendelésben vettem részt, amiben méret és minőség próba képpen vettem ezt az oatmeal pólót és zoknikat. Nagyon szeretem ezt a színt. Nagyon jól lehet kombinálni a meglévő ruháimmal. Bár a pólóhoz le kell venni kezet, fejet, mert nincs neki hátul se tépőzára, se pattentja, de amikor fent van, akkor nagyon cuki. Kenya kedvenc pólója amúgy.
 Adrianne Inspired Creations Etsy bolt itt
Kanadai székhelyű horgolós, kötős bolt. Februárban rendeltem tőle, szállítás rendben volt, a csomagra ráírja a kevesebb értéket is kérésre. Segítőkész, szép munkával.
 GOdolls: Etsy bolt itt
Spanyol bolt, most júniusban rendeltem tőle, szép munka, gyors postázás. Most egy SD Totoro és egy YoSD cuki macis sapit (Tillynek) tervezek tőle venni. Fogatlan amúgy Gaufre-jé, és a nyuszi Kenyáé.
 Luts: Hivatalos oldal
Vicces, hogy olyan sokat vásároltam már Luts-tól, és nincs semmi YoSd ruhám tőlük...Van cipőm, egy harisnyám, és Kenya csibés bugyija. Ennyi. :D A cég kóreai székhelyű, gyors, megbízható, ráírják a kevesebb értéket a csomagra.
 Nomyen: Etsy bolt
Thaiföldi eladó, inkább face upot vállal, mint varr. Ennél többet sajnos nem tudok róla, mert ezt a ruhát másodkézből vettem otthonról. A ruha nagyon szépen van megvarrva. Ez tuti.
 Angel Garden by Chilly Etsy bolt itt
Azon kívül hogy szép munka, róla sem tudok többet mondani. Angliából vettem másodkézből.
 Kawkana: Etsy régi bolt itt, Etsy új bolt itt
2012 decemberében vettem tőle ezeket a cuccokat, azóta a régi boltját bezárta, és újat nyitott. Az okát nem tudom. Anno a postázással is gond volt, de végül némi várakozás után mégis megkaptam mindent, és szép a minősége a munkájának. Lengyelországi bolt.
 Monstro Designs: Etsy bolt itt
2012 decemberében vásároltam tőle. Azóta egyszer teljesen bezárta a boltját, és nemrég újra kinyitotta. Teljesen más design-nal. Szépek a termékei amik nálam vannak. Amerikai bolt.
 DarlaDelight: Etsy bolt itt
Egy amerikai idősebb hölgy boltja. Először tavaly vettem tőle a rózsaszín szettet, majd nemrég a másik kettőt. Sajnos közölte, hogy neki nem fekszik, hogy kevesebbet kell írnia a csomagra, így valószínűleg soha többet nem fogok tőle venni semmit. Állszenteskedésnek tartom ezt a viselkedést, de ő tudja. Nem profi bolt. Valóban csak a saját öröméért varr. Amerikaiaknak.
 Antique Closet: Hivatalos oldal itt
Ő most az én hivatalos kis kedvencem. Gyönyörű a munkája. Egy kis kóreai blogja van igazából, nagyon limitált számú ruhákkal, kis kiegészítőkkel. Egyszerűen fantasztikus. Flickr-ön találtam rá egészen véletlenül.
 Mementoo: Etsy bolt itt
Két Thai lány boltja. Nagyon nagyon részletes (ki tesz 3 réteg csipkét az alsószoknyára??!), nagyon alaposan átgondolt teljes szetteket készítenek limitált példányszámban. Aki kapja, marja alapon szoktak menni a szettjeik. Ráírnak kevesebbet a csomagra. Az a bugyogó felülmúlhatatlan!!
 Fairyland: Hivatalos oldal itt
A FL drága is és lassú is. Ezt a szettet viszont meg kellett vennem. Tökéletes úgy ahogy van. Nagyon jól koordinálható, és nem bántam meg hogy megvettem. FL lassú. Tudom, már írtam.
 Rosenlied: Hivatalos oldal itt
A kóreai székhelyű cég az egyik kedvencem. Van tőlük új és másodkezes ruhám is. Ha habos babos ruhákról van szó, akkor a fő kedvencem. Ugyanakkor nem lehet úgy kombinálni őket, és ez egy kicsit nálam hátrány is. A cipőik is isteniek, puhák. Az anyagok a legszebbek, a csipkék igényesek. A koncepciók gyönyörűek. Kevesebbet írnak a csomagra kérésre, és összességében az egyik legpozitívabb kis cég a BJD világban.
 Rosenlied anyagok:
 Wimukt/Foxy Browny: Etsy bolt itt, Hivatalos oldal itt
Őszintén szólva azt hittem hogy négynél több szettem van tőle. Nagyon becsapós, mert nagyon jól kombinálható cuccokat készít. Rengeteget vásároltam már tőle más méretekben is, ráír kevesebbet a csomagra, beletesz akár számlát is a kevesebb összegről, korrekt, kedves Thaiföldi bolt. Eddig háromszor kellett megvarrnom a cuccait, egyszer volt olyan hiba, ami miatt küldött egy új szettet. Rengeteget vásárolnak tőle.
 Volks: Hivatalos int. oldal itt
Igazából a fullszettek ruháin, és Elena basic ruháján kívül egy másod kezes szettem van (barna) tőlük. Persze szóval Volks. Nagyon precíz munka. Bár nincsenek olyan nagyon menő és jól kombinálható szettjeik. Ha ki is jön valami percek alatt elfogy. Japánból postáznak, nem írnak kevesebbet a csomagra, eredeti számlát is mellékelnek.
Remélem hasznos voltam.

1 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül hasznos volt! Nem hittem volna, hogy Kawkana-nál ennyi jó cucc van! *.* Kívánságlistás is lett egy jó pár dolog.
    A babáid ruhái pedig mind gyönyörűek, és olyan összhangban van mind-minddel. ^^

    VálaszTörlés