2014. augusztus 21., csütörtök

A fogamzásgátló meg blabla

Elfogytak a magyar Yadine-ok. Mivel itt ingyen van, úgy döntöttem, váltok. Első körben elvittem a kis Yadine-os papíromat, hogy azonosítsa be a doktornő az angol megfelelőjére, és adjon tanácsot, mire váltsak. Mondtam, hogy nekem a Yasminelle-t ajánlották mert csúnya a bőröm. Rámnéz. Majd közli, hogy mivel túlsúlyos vagyok, így fennáll a trombózis veszélye Yasminelle-nél, szóval nem ajánlja.
Úgy elkezdtem röhögni.
Megbeszéltük, hogy akkor a Gedarel-t próbálom ki 3 hónapig, majd ha beválik, akkor felír 1 éves adagot.
Ezután visszatért a témához. Mondta, hogy ne omoljak össze azon amit mondott (vigyorogtam), mert nem vagyok kövér (Fat), csak túlsúlyos (Overweight), és hogy ilyen fiatalon vékonyabbnak kéne lennem.
Mondtam neki, teljesen egyet értek vele, és próbálok tenni ellene.
Azóta számolom a kalóriákat, 1200-1300-nál nem eszek többet, és ha nem zsibbadok, akkor tornázok  is, persze mostanában zsibbadok megint.
Na és akkor a Gedarel. A Yadine és az új gyógyszer között csak a szokásos 1 hetet hagytam ki. Szombat este óta szedem. Első este olyan érzés volt pár óra után, mintha felülről nyomnák a fejem valami kalapáccsal, de még annyira nem volt rossz. Második és harmadik este már gyógyszert kértem a fejfájásra. Talán ezt a nyomást kezdem megszokni, de pár órával a gyógyszer bevétele után alhasi görcseim vannak, nem mindig kérek gyógyszert.
Aztán az éjszakák. Az egy dolog, hogy nem tudok elaludni, kábé két órát forgolódok lefekvés után, vagy többet, és semmi jó dolog nem jut az eszembe. Semmi. Csak nyomasztó dolgok. Ma elhatároztam, hogy a Galaxis Őrzői zenéjét fogom énekelgetni magamban, és ha kell angol idézeteket olvasok a filmből. Mert viccesek, és hátha segítenek. Aztán az álmok. Az álmok tragikusak. A második estén kezdődtek, először azt álmodtam, hogy egy hotelben voltunk, ferde volt a kád, folyt ki belőle a víz, és a férjem megcsalt a szemem láttára (amúgy a férjem tisztára Ben Affleck volt, akit amúgy nem is kedvelek...), és egy kék rozoga kispolszkiban kellett elmennem onnan, 3 doboz játékkal, amit előtte kellett összeszednem, és a megalázóim szeme láttára. Senki sem segített, és sok kis apró játék volt. A harmadik este megint megcsalásos volt, de most a férjem Mr.Big volt, és tök lekezelő. Aztán a maira is emlékszem. A tan BJD-m helyett 3 műanyag széttört babát kaptam, darabokban, aztán tűzriadó is volt, és be volt zárva az ajtóm. Amúgy egy kémia szertár szerű teremben voltam. Néha nem volt ruhám.
Természetesen ezeket mind a gyógyszernek tudom be. Nagyon intenzív, és nagyon nyomorúságos álmaim vannak, ez nem szokványos, és vasárnap óta minden este.
Mielőtt elkezdtem szedni a gyógyszert, más "átállók" bejegyzéseit is elolvastam, és sokan panaszkodtak fejfájásra, és depresszióra, szóval erre nagyjából fel voltam készülve, és reggelre már nem olyan rossz, és napközben sincs bajom, nem vagyok ingerlékeny, csak este. Na este meg bebújok az ágyamba és angolt tanulok, és BJD-s képeket nézegetek. Ez van.

1 megjegyzés:

  1. Fuuu hát nem irigyellek,lehet mégis csak váltani kéne,hogy fogod ezt bírni 3 hónapig?
    Én most kezdtem el tornázni a T25 alphát csinálom,elég kemény,pedig direkt a könnyítettet csinálom,de minden porcikámban izomláz van.
    Kitartást kívánok :)

    VálaszTörlés