2014. augusztus 22., péntek

Barbie fej formák: Teen Talk / New Smile face mold

1992-ben adták ki ezt a buksit a Teen Talk sorozatban. 270 féle rövid mondatból 4-et tud mondani (az én babáim 6-ot mondanak, de a Barbie Wikiben 4 áll) egy baba, próbáltam a számok alapján beazonosítani, de majd hogy nem nincs két azonosan beszélő baba, és akkor még  a nyelvekről sem beszéltünk. A tarkón 1991-es pecsét található.

Volt persze szegény beszélő Barbieval botrány is. A matekos frázisttól ugyanis az önérzetes amcsik kiakadtak, és habár a barbiek 1,5%-a mondta ki a varázs "Math class is tough!" mondatot, mégis 1992 októberében vissza hívták szerencsétlen Barbiekat, és aki visszavitte a babát, annak ingyen kicserélték egy nem matekos mondatosra. (amik inkább ilyeneket mondtak, hogy: "Hú szeretek vásárolni!" "Ugye milyen helyes ez a Ken!")
Majd leírom én is később az én babáim milyen okos dolgokat mondanak, de nem tartom bennük az elemet.
1992-ben három Barbiet adtak ki Teen Talk fejjel:
A Teen Talkokat, A Snap'n Play Barbie és a Rappin' Rockin' Barbie.
Majd 1996-ban az első Coca Cola gyűjtős Barbie is a Teen Talk arcot kapta. (Forrás)

Én ebayen vettem meg a két Teen Talk arcú babámat.
Az első a 4951-es:
 Itt egy Super Star arcú baba mellett:

 Doboz:

 Látjátok, oda van írva, hogy 6-ot tud...

 Egész jó állapotban volt.

 Ketteske, a kis vörös. Róla nem készítettem csomagbontós képeket, így csak az ebayes képeit tudom feltenni.

 Majd a két Teen Talk egymás mellett: (Vöröskét átöltöztettem, mert poros volt a ruhája, és kimostam, majd Bogi ellopta a ruhákat a szárítóról...)
 Vöröske egy Vörös Super Star buksi mellett:
 Végül egy szekrényes kép, az alapanyag, amit sorban, szépen be fogok mutatni fej forma története szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése