2014. augusztus 22., péntek

For My Doll hajak Angelesque-től

Júniusban írtam Carolnak (Angelesque), hogy van-e FMD pre-order folyamatban, mert szeretnék pár YoSD hajat tőlük. Írta, hogy a héten akart épp rendelni, de akkor írjam meg, és még aznap megrendeli mindet.
Most augusztusban két hét szabadságon volt, és a héten jött vissza. Rögtön kiírta, hogy milyen rendelések jöttek be míg szabadságon volt, köztük volt a FMD hajas rendelés is. Tegnap ráírtam én is, hogy megjöttek-e a hajaim, és ma írta hogy igen. Szóval ezeket is megmutatom, bár még nem jöttek meg, majd jövő héten.
Gaufrenak két rózsaszín hajat rendeltem.



 Ez a haj meg szerintem vagy Tilly-é lesz, vagy a Rosenlied Pansy-é, ha marad (Ő még készül Koreában) velünk.

Végül pár kép Gaufre-ról az új face upjával, és Tillyről (remélem róla még ezeket a képeket nem posztoltam, ha igen, akkor elnézést.)
Gaufre:



Tilly:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése