2014. augusztus 5., kedd

GYHM nyári event

Slim BJD ruhákat készít ez a nagyon helyes New York-i lány. Kis manufaktúráját úgy hívja GYHM, azaz Goodbye You Hello Me. A rendelés úgy működik, hogy a blogon amikor kiposztolja a képeket, alatta ott van a neve, ára, és ha SOLD áll mellette, akkor bukta van aranyom. Eddig nekem mindig bukta volt. Lassú voltam, és elkapkodták a kis limitált szépségeket. Egy ruhát sikerült Flickr-ön vennem tőle eddig, és az Moon egyik legszebb ruhája.
Már hetek óta lestem az új event képeit a flickr-jén. Csorgott a nyálam a kis fehér ruhára, hosszú ujjal. És tegnap reggel felkelek, a csipát alig mostam ki a szememből, amikor flickr-ön egy kép fogad, hogy kitette ez eventjét... ó basszuskulcs, tudtam hogy lekéstem. És igen, lekéstem a fehér ruhát. Gyorsan pörgettem, hogy mik vannak még a kiszemelt ruhák közül, és szerencsémre a Borának szánt kék ruhából még volt, és Nanának is sikerült találnom egy kis szettet. És ennek annyira örülök.
Jöjjenek a kis drágaságok, amiket sikerült kifizetnem: (A képek forrása ITT)
 ("Dark dress with collar and lace" Ez lesz Boráé)
 ("White dress with buttons" Ez volt szettben a fehér hosszú ujjúval, de már csak ezt tudtam megvenni. Ez is Boráé lesz szerintem)
 ("Peach skirt" Az alsó kép ebből a képből lett levágva, mert így biztosan megmarad a blogban, és amúgy meg nem tudtam lementeni)

 ("Pink leggings with dots" Hát ezt mindenki szeretiii)
 ("Pink dress with pintucks (basic)") Két nagyon hasonló ruhát vettem a két lánynak, majd eldöntik kinek melyik áll jobban)
 ("Floral dress with dotted sleeves")
 ("Waffle cardigan, Lace tunic" Na, ez lesz Nana Lénájának az ajándéka. Jaj remélem jól fog állni Lénának.)
És végül, de nem utolsó sorban jöjjön Moon és a kedvenc, és egyelőre egyetlen GYHM ruhája:





Összefoglalóan a GYHM-ről:
Rendelési idő: Amikor a blogjában megjelennek a ruhák, és aminek a neve mellett nincs SOLD, azt lehet megvenni
Rendelés: e-mailen keresztül
Postaköltség: 7-9 dollár között, ha kevesebb, a különbözetet visszaküldni (airmail)
Csomag megjelölése: kérésre kevesebbet ír a csomagra, és még ajándékként is megjelöli
Ruhák árai: 10-18 dollár között mozognak
Ár/érték arány: CSODÁLATOS
Kommunikáció: nagyon kedves, türelmes
Bátran ajánlom mindenkinek!! Csak lessétek az eventet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése