2014. augusztus 20., szerda

Karen Murrell rúzsok

Augusztus 8-án végre eldöntöttem, hogy megrendelek két Karen Murrell rúzst. Az egyiket az új, Summer Bouquet kollekcióból választottam, illetve a régi wishlistemen szereplőt, a Carnation Mist-et.
Írtam nekik, hogy írjanak kevesebbet a csomagra a vám miatt, de vissza írtak, hogy a számlázási rendszerük miatt ezt sajnos nem tudják teljesíteni. 15-én pedig DHL-el megjött a csomag. Nem vámolták, aminek külön örülök! A szokásos DHL-es zacsiban volt egy bubis zacsis csomagban ez a dobozka, benne a két rúzs:
 A nyári kollekcióból a Peony Petal-t választottam.






 A Peony Petal coral és barack keveréke. Mindkét rúzs nagyon nagyon szépen fed, és kibír egy gyors fogmosást is. Ami durva. Az illatuk nagyon erős fahéjas (az organikus cuccokkal nagyon elszoktam az erős szagokról amúgy). Szóval egész nap karácsonyi hangulat lebegett körül, miközben augusztus volt, és hideg, esős. Micsoda kombináció.


 A Carnation Mist-et ilyen hirtelen feldobósnak terveztem, és eléggé hasonlít is az Ilia (Lip Conditioner) Blossom Lady-re, mivel az Ilia fényes, és nem olyan tartós, így végül úgy használom, hogy felteszem a KM rúzst, és rá az Iliát, és az Iliát kenem újra, ha éppen úri kedvem úgy tartja (és nem vagyok gyerekkel sem...).
 Itt pedig a két világos rúzsom, vagyis az Ilia "Hold me now" lip conditioner, és a KM "Peony Petal" rúzs. Bocsánat, hogy az Iliám ilyen csúnya, de Boglárka egyszer kipróbálta...
Összességében elégedett vagyok velük, az illatuk remek fahéjas, karácsonykor imádni fogom, és ősszel is, és a tartóssága fantasztikus.
Ha természetes, és tartós rúzst keresel, eddig ez a rúzs vált be a legjobban!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése