2014. augusztus 21., csütörtök

Latté

Vannak dolgok, amik újra és újra felmerülnek a hobbiban bennem. Bizonyos arcok, amik tetszenek is, de nem is, nehezen beszerezhető testek, kezek, faceplate-ek, ruhák, cipők. Csupa első számú problémák. Amiket időnként elfelejtek, felírok, néha újra érzem a késztetést.
A Chloe buksi nálam ilyen hullámvasút. Másodkézből tavaly volt már két Chloe-m is, és valahogy mindkettő túl komoly volt. Elengedtem őket, nagyon jó helyre kerültek, és az új gazdáknál is komolyabbaknak láttam őket. Úgy éreztem jól döntöttem.
Nagyon örültem, hogy a magyar közösségben sok a Chloe, és jó őket nézegetni, majd Blanka nyitott szemű Chloe-ja hozzám került festésre, és szép volt, de nem éreztem másképpen a normal skin Chloe-k iránt.
Az a bizonyos bizsergető érzés akkor fogott el, amikor a normal skin Rubym és a tan skin Rubym egymás mellett feküdtek a kezemben. Tudtam, hogy ez a másság az ami a Chloe-nál hiányzott. Elkezdtem már kora nyáron nézegetni a marketplace-en a tan minifee-ket, néztem Chloe-t, Celiné-t, Rheiát, és Lukát is. Miután májusban megrendeltem a Moe testet az NF buksival, így egyértelmű volt, hogy a Tan minifee is befér. a Rheiát Bora miatt viccesnek találtam, de féltem is tőle. Luka mindig is egy érdekes fej, élőben még sosem láttam. Celiné fog nélkül cuki, és tanban nagyon szép.
5 alkalommal voltam második a sorban a marketplace-en. Ötször. A negyedik egy Chloe volt, amiről csak pár perccel csúsztam le, az ötödik (egy Luka) pedig csak ideiglenesen volt tartva valakinek, persze megvették, naná. Leírtam a csajnak hogy ötödik alkalommal nem iskerült, nem is mert visszaírni, mikor végül eladta. Ha nem nézem a marketplace-et, akkor tuti még mindig reménykednék.
Aztán tegnap rámírt egy francia lány. BJD-ket is készít, eléggé megbízhatónak tűnik. Írta, hogy gondolkozik a dolgon, hogy eladja nekem a tan Moe Chloe-ját. Azonnal írtam neki hogy húú meg hááá, milyen boldoggá tett, és itt vagyok, kész vagyok, írja meg a részleteket.

Az adatai:
Order Date : 2013-06-08 Skin : Tan
Head : 23.Chloe
Makeup : No
Bust : 1.D bust(Glamour bust)
Hands : 3.Hands
Szeretnék majd neki 9-es és 4-es kezeket is szerezni, azért is fontos, hogy mikor rendelte, hogy abból az időszakból keressek kezeket. Színegyezés miatt.
Ma kaptam is képeket, pofátlanul ki is teszem őket ide, de a képeket nem én készítettem. Holnap adja fel a kedves eladó.

Új festést kap majd, nem tudom még milyen színű lesz a haja, a nevét tudom egyelőre, Latté.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése