2014. augusztus 5., kedd

Scampi paella

Leírom, mert elfelejtem hogyan csináltam, a kép mobilos, nem a legjobb, de ez a kaja valami isteni!! Gyerekek is szerették, úgyhogy biztosan készítek még ilyet.
Először megolvasztottam kis vajat, hozzáadtam a (egy fej) vöröshagymát, sót majd mikor már üvegesedett, akkor a fokhagymát, a paprika keveréket (2 teáskanál), az őrölt kurkumát ( 1/4 teáskanál). Jól összekevergettem, hogy olyan kis capkodós legyen.
Hozzáadtam az apró darabokra vágott (5 kis fej) paradicsomot, és (3 db) feldarabolt mini étkezési paprikákat. Ezeket úgy megrottyantottam.
Jött a hosszúszemű rizs (1 1/2 pohár), kevergetés. 1-3 percig. Előre felforraltam a vizet (1 liter), és hozzáadtam 2 csirkés alaplé pasztillát. Ezzel a keverékkel felöntöm. Kevergetés. Puhulás.
Nem tudom mennyit vártam, de kábé annyit hogy a rizs úgy negyedénél, felénél tartson a puhulásának, ekkor adtam hozzá a feldarabolt bébikukoricát (1 kis tálca), és (2 szál) felkarikázott zöldhagymát. A bébikukorica most keményebb volt, tehát kicsit hamarabb is hozzáadhattam volna. A végén finom volt, de nem volt tökéletesen puha.
Közben vajon citromlével megsütögettem (két kis zacskó) a scampikat, és félretettem. mikor már majdnem készen volt a kaja, akkor tettem bele (3/4 pohár) zöldborsót, az gyorsan megpuhult, majd a scampikat beletettem, és lefedtem.
Tényleg nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése