2014. december 29., hétfő

2014 Karácsony

A gyerekeknek köszönhetően már úgy léptem a december hónapba, hogy teljesen átjárt a karácsonyi hangulat. Próbáltunk lépést tartani az adventi kalendárokkal, a sulis eseményekkel, szülinapi meghívókkal, ajándékokkal. Volt dolog bőven.
14-én úgy döntöttem feldíszítem a fát (és 27-én már le is bontottuk).
 Minden évben veszek pár új díszt a fához, és még mindig van hely dögivel. Jövőre égőket is veszek, bár lehet most kellett volna a leértékelésekkor...
 Van itt minden, mint a lakodalomban

 Amikor Bp-en laktunk szokás volt, hogy a vörösmarthy téri karácsonyi vásárban vettem 1-1 dióhéj babát a fánkra, majd amikor Tomi megszületett már 3-at. Nagyon szép kis díszek ezek a babák.
 Tavalyi Rapunzel:
 Vonat:
 Majd a fánk homályban:
A karácsonyi ajándékaimat is megmutatom.
Kaptam egy farmert. Nagyon puha az anyaga, és szép élénk kék, nem az a kopott piszkos érzetű. (alatta lévőket ne nézzétek, azokat leértékelésen vettem, majd azokról is írok később)





 Anyáéktól egy gyöngysort kaptam, karkötővel:

 A meglepetés ajándékom pedig egy nagyon nagyon szép, picike csillag fülbevaló volt:

Konyak színű picike gyémántokkal. Nagyon nagyon szép fülbevaló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése