2014. december 31., szerda

Megint Karl...

Tudom. Ez még csak a kezdet. Gondolom a TKMaxx az angliai Karl boltnak köszönheti ezt a sok Karl cuccot, és így én is az angliai nyitásnak köszönhetek mindent, lehet el kéne menni az igazi boltba is, megnézni milyen :D
Ez az egy fajta termék azonban nagyon ritka a TKMaxx-ban. Ujjatlan bőrkesztyű. Minden alkalommal elmegyek a kesztyűk felé, és ujjatlan kesztyűket keresek. Így már találtam magamnak "tűzdelt", bélelt, fekete Michael Kors kesztyűt télire, ujjatlan kötött kesztyűt bőr tenyér béléssel biciklizéshez, Nike futó kesztyűt a férjemnek, de ujjatlan bőrkesztyűt soha. Főleg Karl bácsisat nem.
Maradt az ebay. Amitől igazából félek. Félek, mert nem érzem biztonságosnak. Sok ott az átverés, és ha ki is tiltanak onnan eladókat egy idő után visszaregisztrálhat, és kezdheti előről a bizniszét. Óriási mákkal ugyan én is onnan vettem a teljesen vadiúj trech coat-omat, és ez tök jó, de azért többet nézegetem én, mint hogy valóban vásárolnék is onnan.
Szóval hónapok óta keresem ezt a kesztyűt, nem volt rajta bid, minek ugye ilyen semmi kesztyű bárkinek, kivéve aki teljesen rá van kattanva erre a cafatra. Hehe, még csak nem is kellett extra bidet rátennem. Ma megérkezett, és nyomban meg is mutatom (nem tudom suliidőben mennyire fog menni a blogolás, de hátha)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése