2014. december 31., szerda

Napszemüvegek

Érdekes dolog ez, nem is tudom hogy magyarázzam, és ne magyarázzam túl. Én magamnak azzal érvelek, hogy öregszem, és míg bizonyos dolgokban jobban preferálom a fekete irányt, addig a fejemen meg nem szeretem a feketét. (?) A régi fekete napszemüvegemtől megválltam, és a barna, és világosabb napszemüvegek tetszenek nagyon.
Persze megint TKMaxx hatás jön: ha valamiben durva ez a hely, akkor azok a napszemüvegek. Nem tudom mi lesz nyáron, de ősszel és télen ez egy durva hely. Persze a Gucci itt is 70 fontnál kezd, és egyelőre csak 50 fontig láttam leértékelve, de Missonit már láttam 8 fontért vörös matricával....
Amikor kitesznek egy új szemüveget, akkor a tokját alulra teszik. De nem mindenki választ az adot márkájú szemüvege mellé adott márkájú tokot. Van hogy egy olcsó leértékelt szemüveget vesz, mondjuk csak a drága tok miatt, és az ebayre teszi is fel külön-külön eladni. Felismerhetőek a TKMaxx-os vásárlós ebayes eladók.

Nem tudom pontosan, de én a Tod's-omat 24.99-ért, és a CH-mat 19.99 vagy 14.99-ért vettem.
Szóval van 4-5 egységnyi polc telis tele napszemüvegekkel. Alul ha szerencséd van, van pár márkás tok, van, amikor nulla tok, de a blokkal később visszajöhetsz és elvehetsz egy tokot (emiatt van az hogy tök nagy szerencse kell ahhoz, hogy a kinézett szemüvegedhez legyen megfelelő tok éppen akkor). Én amikor megláttam a Tod's-ot, akkor nem volt Tod's tok kint. Már a szemüveg is ott volt egy ideje szegény. Ilyenkor mindig van nálam egyszer használatos szemüvegtörlő, mert sok szemüveg már karcos, sokan leejtik, ott is hagyják, aztán a dolgozók teszik vissza idővel. Elég rusnya emberek járnak oda néha.
Szóval letörlöm, megvizsgálom, megnézem a tokokat. Nem volt egy se. Mentem pár kört, visszatértem, kitettek pár új napszemüveget, volt köztük egy narancssárga Ray Ban-es, új, érintetlen törlő volt benne, az jó lesz mondom. Szomorúan nézek vissza az újjonnan kitett színes RayBanre, hogy most veszíti el a tokját...így mennek a dolgok.
Ebay most a barátom volt, valami iráni (?) eladó tele van tokokkal, gondolom gyárból lopja, kit érdekel, lett tok is, törlő is, baráti áron. Narancssárga RayBan tok elment Anyához, neki úgyis rengeteg árva, "toktalan" szemüvege van.
Persze a napszemüveges pultok mindig csábítóak, de második alkalommal már a tokokkal kezdtem. Kitettek 3 új Carolina Herrera tokot. Na, megnézem a CH szemüvegeket, amúgy piros szemüveget kerestem, a sorsa bíztam magam, ha van szép piros CH szemüveg jöhet 30 alatt, ha nincs, nincs. Volt, piros matricával le is volt értékelve, egész pofásan áll, és ez az én arc berendezésemmel nagy teljesítmény.



 Végül a 3 grácia (kár hogy csak egy fejem van...) A szülinapi Chanel van elől, ez a legsötétebb barna, a Tod's krémes barna, és a CH barnás piros.
Nem titkolt vágyam, hogy ehhez a céghez menjek dolgozni. Tetszik a pulzálás, ahogy a termékeket folyamatosan töltik. Tetszik a folyamatos mozgás üzleten belül (pl. ahogy a különböző szekciókat mozgatják, de még sorolhatnám), az egész arculat, a brand-ek, a sokszínűség, a flash eventek. A központja is itt van a városban, de ebben a nagy üzletben is el tudnám képzelni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése