2014. december 29., hétfő

Téli SALE

Nem tudom, hogy írtam-e a legújabb csodálatos felfedezésemről, amit a férjem azt hiszem számtalanszor megbánt már, de ugyanannyiszor meg olyan jól jött, hogy a közelben van. Ez a helyi TKMaxx üzlet. 15 perc sétára van, óriási az üzlet, és azóta gyönyörű cuccokkal gazdagodott a ruhatáram.
A farmeromat is onnan kaptam karácsonyra, és karácsony előtt elmentünk öcsémnek is venni farmert. 17 farmert próbált fel, és 2 farmer jó is lett. Ami nem kis teljesítmény. Az egyik farmer 12 font volt. Elég jó.
Én két pulóvert találtam most:
 Ez a kardigán nagyon érdekes. Talán valami festékkel van megoldva ez a furcsa "használt" érzés, de nagyon szép a színe, és nagyon kényelmes. :)
Vakuval:
 Vaku nélkül:
 Vakuval:
 Vaku nélkül:
 Majd Karl, igen Karl maga. Az angol Karl boltban volt ez kapható anno, és ebayen ilyen 50-60 fontokért van fent, én meg megtaláltam 20 fontért, nagyon örültem. Olyan meleg!!!
 Ott vannak Karl fejei a mintában:
 Majd még áradozok a TKMaxx-ról, de most jöjjön a nagy karácsony utáni SALE. A férjem vett zakót, ingeket, én pedig elmentem a kedvenc online boltom SALE részlegébe, és találtam ott egy gyapjú/pamut pulcsit, egy vastag bordázott trikót, és végre egy méretben megfelelő piros (férfi) pénztárcát. Ami nagyon le volt értékelve, gondolom a férfiak annyira nem kedvelik ezt a színt, a fekete bezzeg nem volt ennyire leértékelve belőle. Ami annyira nem zavar, mert én pirosat szerettem volna.

 A kis táskámhoz ideális:
Rendeltem egy fekete bokacsizmát is online SALE-ben a Harrods-ból, de arról még nem jött vissza, hogy sikerült-e megvennem, mára pedig már sold out lett, szóval izgulva várom hogy kapok-e értesítőt. 

4 megjegyzés:

  1. Szia! Már hiányoltam a Burberry-s bejegyzéseidet! Gratulálok a szerzeményeidhez! Én is Burberry "megszállott" vagyok már sok sok éve. Egész komoly gyűjteményem gyűlt össze az évek során. Nagyon szeretem olvasgatni a posztjaidat. Én is sokat éltem, jártam Londonban, sok cuccot még kint vásároltam, szuper leértékeléseket találtam mindig. Mostanában inkább Parndorfba járogatunk ki, ott aztán igazi kincseket lehet találni szuper árakon! A TKmaxx -t is ismerem, onnan is beszereztem már több designer holmit. Régebben volt egy blogom, de már nincs időm rá sajnos, Szilvigardrobja.blogspot.hu. Boldog Új Évet kívánok!!! (sok szép új Burberry cuccal) :)
    Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha mentek ki Parndorfba, és van időtök fotózni, meg posztot írni róla, akkor tök kíváncsi lennék, hogy most milyen kint a helyzet... :)

      Törlés
  2. Szia! Elnézést hoyg ilyen későn írok, de a blogolós felhasználómmal nem tudok kommentelni, most másik böngészőből, és másik felhasználóval remélem végre sikerül.
    Nagyon meglepődtem, hogy bárki is olvassa a blogomat, nagyon jól esett, és percekig csak pislogtam úgy megilletődtem. Köszönöm szépen.
    Sajnálom, hogy nem írod már a blogodat, de most visszafelé elkezdtem olvasni, még bármikor folytatatod!! :)
    Az első Burberry felsőmet én is Parndorfban vettem, persze itt jóval olcsóbb, ha leárazás van. Az tetszett még ott, hogy tök rendesek voltak a boltban is, míg sok parndorfi boltban totál bunkók voltak az eladók. Itt meg ugye pláne, amikor az öltözőnél megkérdezik, hogy pezsgőt vagy üdítőt hozhatnak-e.
    Gigi

    VálaszTörlés
  3. Szia Gigi! Örülök, hogy írtál. Na igen, a Burberry shopping élmény fantasztikus :) Itthon az Andrássy úti üzletben is vásároltam már. Imádom azt a boltot, annyira aranyos mindenki, már minden eladóval jóban vagyok. többször rendeltem már online sminkeket is és 1 nap alatt kiszállítják Angliából express. nem rossz szervíz. épp most olvastam a tornacipős bejegyzésedet. nagyon jól néz ki, én egy balerina cipőt néztem ki magamnak, most le is van árazva, de még így is több mint 60ezer. ez a project még várat magára, mert most egy régi álmomat valósítottam meg. ott vettem egy fekete brit trench coat -ot pár hete ,szintén már engedménnyel, amit már nagyon rég kinéztem magamnak. Bevallom, hogy sok éve készültem már egy trench birtokosa lenni, de szerintem ezt Te tökéletesen megérted :) és ez a Brit poplin kabát tökéletes számomra. :) a piros felsőd is nagyon szép, nekem rövid ujjas van belőle rózsaszinben, de majd szeretnék egy olyan háromnegyedes ujjast, mint a Tiéd, csak feketében! Parndorf is jó hely, tele van a kinti bolt magyar lány eladókkal és ők is aranyosak. Valóban nem kínálnak meg pezsgővel és nincs olyan szép masnis papirzacskó, de azért nagyon jó darabokat lehet kifogni, néha fantasztikus árakon. 50 eur-ért pl vettem nyáron egy London ruhát, sőt selyem felsőt, farmert vettem már 30 eur-ért és még sorolhatnám. Egyébként a burberry bejegyzéseid alapján találtam a blogodra és így kezdtem bele az olvasgatásba..Nálatok persze biztos egyszerűbb lecsapni egy egy jó darabra és jó nagy a választék,ja és nem kell érte utaznod 200 kilométert! mi is inkább akkor szoktunk menni, mikor összekötjük parndorfot egy soproni vagy győri üdüléssel. A blogom ujjáélesztésén sokat gondolkodom, majd meglátom még! Addig is olvasgatom a Tiédet! :) ha gondolod majd írok részletesebben Parndorfról ! Szilvi

    VálaszTörlés