2014. december 30., kedd

Tod's Chelsea Boots

Hát tegnap ugye picsogtam, hogy nem jelzett vissza a Harrods, ma reggel kaptam az e-mailt, hogy feladták, aztán délelőtt meg már itt is volt vele a postás. Elég gyors volt.
Gyerekek nagyon be voltak izgulva a csomagra, hiába mondtam nekik, hogy csizma van benne, Bogika várta az ajándékot, Tomika meg Bakuganokat képzelt bele, persze én vagy 5ször elismételtem, hogy nem, nem, ez Anya csizmája. Nem hatotta meg őket, majd a végén persze csalódottan távoztak...




 Eredetileg amikor elkezdődött a SALE az volt az elképzelésem, hogy gyorsan felvehető, bokacsizma legyen, lapos talppal. Miután már a harmadik boltból fordultam ki teljesen reménytelen fejjel, a cipőben jártas társam mondta, hogy keressek Chelsea csizmákat, mert azokat gyorsan  fel lehet venni. Először annyira nem tetszett a Chelsea megmondom őszintén, de a többi csizmán szinte mindegyiken volt valami ótvar csat, ami meg nagyon nagyon nem tetszett. A Chelsea-knek meg olyan vastag, kopogós fa szerű sarkuk volt, olyan kicsit cowboy érzés volt ha rákopogtam. Feladtam.
Majd a hétvégén online megnéztem a Harrods-nál, és megtaláltam. Azt írták, hogy ez azért olyan nagyszerű, mert Chelsea ugyan, de ezzel a gumi talppal idézem "contemporary finishing touch"-ot adtak neki. Oké, nekem mindegy, de ez volt ez első cipő, ami igazán megfogott. Azt hittem tavalyi széria, mert a Tod's oldalán már nem találtam meg, és 30 fonttal volt olcsóbb, mint a másik "átlagos" Chelsea boots ugyanott a SALE-en. Nagyon izgultam hogy igaz legyen.
 Most már tudom, hogy igaz, és több mint igaz. Ezt a cipőt kerestem. Letisztult, könnyen felvehető, nagyon jó a talpa, a sarkánál van sarokvédelem, kecses a lábfeje (!), szép, szép, nagyon szép.






Fel is próbáltam. Láthatjátok a gyönyörű Moominos pizsamámat is, amit szintén a leértékelés alatt vettünk Anyával, a Primarkban 3 fontért...
Extra kép a fantasztikus Moominos pizsamámról: (amúgy szerintem a Primark a hosszított trikókban a legjobb... végre egy réteg, amit bármi alá felvehetek, és tuti hogy nem lesz ki a senekem soha)
Ti mit vettetek a téli leértékelésen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése