2015. január 1., csütörtök

2015 BJD Wishlist

Első sorban nagyon nagyon szeretném, ha a nyomorék kezem nem zsibbadna, a szemem nem fájna, és látnék, és elkezdhetnék végre ALKOTNI.
Van BJD tervem. Az első pici lesz. Ez a fix.
Szeretném szerencsétlen Hide fejét befejezni a moddolással, és kifesteni, és végre hazaküldeni.
Szeretném a saját BJD-imet is kifesteni.


Felső sor:
1. Szeretnék egy Fëadoll Mimü Unikornist. Lehetőleg kék színben, de bármi jó kb.
2. A rózsaszín Mimümnek szeretnék ruhát Carla Benhamtól, olyan stílust mint a kék kis ruhás szett, remélem januárban kapok tőle egy "slot"-ot is a szettre.
3. Borának szeretnék egy fehérnemű szettet Bouilleabetise-től. Elvileg januárban nyit az etsy boltjában megrendeléseket.
4. Sophie-nak egy ökölbe szorított SDGr kezet.
5. Az Iplehouse KID lányaimnak is egy-egy ökölbe szorított kezet. (ezekkel annyival könnyebb öltöztetni őket)
Alsó sor:
Oscar doll szemeket szeretnék a "maradék" babáimnak is. Nagyon szépek ezek a szemek.

Nagyon szerettem volna egy Lillycat Ninon-t tan színben. Írtam is a művész hölgynek, hogy mikor várható újabb Ninon. Akkor ezt írta:
Hello
For now I don't have any preorder plan for her in this color. She will be available in december in blue skin, and on cartoon body in February in Grey turquoise skin. May be you can find one in the second hand market

Ennek én nagyon örültem. A kék Ninon nagyon jól hagzott, a másik a Cartoon Body-s annyira nem sajnos, de a kék szuper lett volna. Vártam, vártam, míg kiderült, hogy csak fullszettben lesz kék Ninon. Tehát festéssel, és ruhával plusz 200 euróért...
Írtam, hogy esetleg lesz-e festés nélküli Ninon, mert én már kitaláltam milyen Ninont szeretnék, és azért nem fogok extra sok eurót fizetni, hogy utána letöröljem. Erre ez a nem túl kedves válasz érkezett:
Hello, no sorry, when I wrote about those blue Ninon months ago, I said it will be a limited edition with fullset. I don't have any Ninon in blue skin blank available. If you want a Ninon without faceup, there will be a regular preorder later, on the cartoon body in turquoise grey skin.
Erre én ezt írtam:
Sorry for asking about the nude Ninon, but you wrote to me only this: " She will be available in december in blue skin, and on cartoon body in February in Grey turquoise skin. " and that is the reason I was confused
És erre már nem reagált....
Ezek után nem érzem azt, hogy nekem ezt a művészt támogatnom kéne. Nem szeretnem ha hülyének néznek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése