2015. január 3., szombat

Naturissimo újdonságok

Végre találtam a Naturissimo-ban olyan bőrnyugtató krémet, amiben nincs mandula olaj. Ezen kívül már venni kellett valami új after shave-et is, szóval kicsit rendeltem a Naturissimo-tól.
A Burt's Bees férfi vonalára nemrég bukkantam rá. Teljesen természetes anyagokból készült, nem tesztelték állatokon, és még újrahasznosított anyagokból is készült részben a csomagolás. Az ilyen dolgok nagyon szimpatikusak.
Az aftershave fő hatóanyaga a kókusz olaj, tartalmaz aloe verát és E vitamint is.
A borotválkozó krém fő hatóanyaga közt van a körömvirág és napraforgó olaj, kókusz olaj, aloe vera és E vitamin. Persze rengeteg természetes, bőrápoló anyag van bennük. Ár/teljesítményben eddig ez a márka vezet nálunk férfi arcápolásban.
A Trevarno márka újdonság most az online boltban.
A Trevarno farmon, organikusan termesztett növényeket, virágokat, gyógynövényeket és gyümölcsöket használja fel ez a kis cég a kézi készítésű szappanokhoz, olajakhoz és krémekhez.
Nagyanyám saját maga készítette a körömvirág krémét, (nem vagyok biztos benne, hogy volt-e benne kamilla is, de mintha az is lett volna...) és emlékszem mindenre jó volt. Égési sérülésre, csípésre, mindig azt adta. Emlékszem a hűtőben tárolta.

(...és végre ezekben nincs mandula olaj!! vagy ezt már írtam?)
Vettem egy körömvirágos szappant, egy t.l.c. nyugtató krémet, és egy levendula/camilla krémet esti krémnek.
A T.L.C. krém van a csípéskere, égési sérülésekre. Nevét a 3 fő összetevőjéről kapta: T=tea fa, L=citromfű, C=kamilla.
A Pai arclemosóm is elfogyott, így most úgy döntöttem kipróbálok valamit az újdonságok közül. A SantaVerde is egy új márka most, amúgy német cég, semmit nem tudok róla, de az arclemosó összetevői meggyőztek. Majd meglátom milyen lesz az eredmény. Az illata minden esetre nagyon finom.
A Pacifica egy amerikai családi vállalkozás, amely aromaterápiás olajokkal, krémekkel, permetekkel foglalkozik. 4 fajta krémparfüm volt most a Naturissimo-nál, ebből kettő 50%-osan le volt értékelve, így gondoltam kipróbálom az egyiket. Bevallom féltem a vanilliától, de van benne valami gyümölcsös, citrusos illat is, pici jázmin, mézzel, és ez az édes, citrusos keveredés abszolút bejön. Mint egy csodálatos koktél, csak méreganyagok nélkül. Ami még hatalmas plusz, hogy nem az a durván tolakodó illat, nagyon kellemes. Sokszor az organikus parfüm olajokkal az a gond, hogy annyira koncentrált, hogy megfájdul a fejem már egy csepptől is.
Van még egy "French Lilac" nevű krém parfümük, amit szívesen kipróbálnék a jövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése