2015. január 6., kedd

Nem mérgező körömlakk

Miután idejöttünk felszámoltam a körömlakk állományomat is. Két évbe telt, mire rávettem magam hogy újra körömlakkot merjek venni. Persze most komoly kutató munka előzte meg. Itt sokkal nehezebb volt a dolgom, mivel körömlakkot csak természetes anyagokból szinte képtelenség előállítani, de megkerestem a legkevésbé mérgezőt, ami még tartós teszteken is szépen szerepelt.
Szeptemberben jött az első adag körömlakk, első márka amit kipróbáltam a Kure Bazaar volt.


 Első körben egy bázis lakkot (ami magában is tök jó fényt ad), egy pasztel rózsaszín lakkot (ez két rétegben a legszebb), és egy tejeskávé színű natúr lakkot.
 A sampon festett hajra van. Mindig kisárgult a szőke hajam mire visszamentem újra festetni, és amióta ezt használom sokkal kevésbé sárgul vissza a hajam. Nagyon ajánlom szőkéknek!

 Az Estelle and Thild-től egy arcradírt rendeltem és egy hozzá illő arcmaszkot. Nagyon kellemes, amikor van időm rá, hetente egyszer használom (heti kétszer ajánlják), de van, amikor heti egyszer sem kapok relaxálásra időt Buttercuptól...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése