2015. január 5., hétfő

TKMaxx kincsek október

Októberi kincseket mutatok most. Régen rengeteg harisnyát hordtam, és bár most nem járok kopogós cipőben, szoknyában és harisnyában minden nap (angol anyukák a suliban ki is lennének bukva, talán a buszsofőrök értékelnék egyedül), azért a régi harisnyáim ott várják az idejüket a fiókban, és néha én is nézegetem, hogy mik vannak most a piacon. Persze az "emberi" ízlésem nem nagyon változott.
A TKMaxx-ban már találtam vagy 3 szép harisnyát, most egyet mutatok, nagyon szép mintája van:

 Azt hiszem 3.99 font volt a harisnya, ami az emlékeim szerint a Calzedonia árait is veri. Erős, tartós, bár még csak kétszer volt rajtam (itthon...).
Teljesen más tészta, ez a magasított szárú Karl cipő. Sajnos a jobb lábamat kicsit nyomja, de még nem használtam sokszor, de nagyon menő, bőr cipő. Nem tudom a bőrre hogy dolgozták rá eme csodás mintát. Már csak egy Karl farmer kéne, és teljesen Karl-ba tudnék öltözni, bár én magam is nevetek az ötleten. A Karl gatyák nagyon durván gebe lábúaknak való. Aminek meg jó lenne a combja, annak meg nagy a dereka, és én deréktájon/hasban vagyok kövér, szóval furi.

 Kívül, belül bőr, talpa gumi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése