2015. január 1., csütörtök

Újévi kívánságok, fogadalmak 2015-re magamnak

A kívánságokkal kezdem:
Szeretnék egy szép, piros (Parade Red Check) sálat. Konkrétan tudom, hogy őt szeretném, konkrétan SOLD OUT. Extra finom merinó gyapjú, 110*110 cm, négyzet formájú.



 A második kívánságom kicsit csalás, mert már megrendeltem, de már régóta gondolkozok egy ilyen lámpán. remélem elfér a kis asztalomon, és varráshoz is és festéshez is hasznos lesz.
A harmadik egy jóga matrac, ami már rámférne egy ideje.
Ma elkezdtem a citrom kúrát, amit egy volt osztálytársam ajánlott. Ezen kívül elhatároztam, hogy aktívabb leszek, valahogy a napi rutint felépítem, hogy legyen benne időm tornázni, legyen benne kis időm magamra, és már napokkal ezelőtt tettem is lépéseket ebbe az irányba. Kicsit kiszelektáltam olyan dolgokat, amiket egyáltalán nem használok vagy nem relevánsak (blokkok), átláthatóvá tettem "amim van". Papírokat, blokkokat, elintézendőket, mappába szortíroztam, rendeztem, ezzel magamat is, a szobámat is. Rendezettebb lett, és tudom, hogy ez segít a napi rutinban is, nem a kupit kerülgetem, és tologatom magam előtt, miközben semmi érdemit nem csinálok.
Ugyanezt végig fogom csinálni a BJD-s cuccokkal, és egyszerűen felteszem eladni vagy elajándékozom, ami nem kell. A gyerekek cuccaival is, most karácsonyra csillió dolgot kaptak, és vannak régi játékok amikkel egyáltalán nem játszanak már, azok is mennek.
Persze ez egy folyamat, hosszú, de ha nincs sok felesleges doboz, meg kacat, akkor valahogy könnyebb elpakolni, gyorsabban leszek túl olyan napi dolgokon, amik amúgy egy csomó időt elvesznek, vagy csak sokkot kapok a szoba látványától, és be se megyek.
A főzés a másik. Valahogy heti menetrendet kell csinálnom. Mikor mit főzök, minden legyen meg, időre legyen meg, és ne kelljen a hét végén valami fölösleges, és lejárt dolgot kidobnom, mert hát nem jött össze az elkészítése. Nem szeretek kaját kidobni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése