2015. április 14., kedd

Naturisimo csomag

Húsvét alkalmából 15%-os kedvezmény volt a Naturisimonál, így a hajápoló termékeimet újra rendeltem, és még pár újdonságot is kipróbálok.
 John Masters Organics-tól eddig csak hajápolási termékeket vettem, de most úgy döntöttem kipróbálom a kombinált bőrre való arclemosójukat:


 Ezen kívül még egy új termék keltette fel a figyelmemet. Már nagyon hosszú a hajam, és az állandó festés miatt nagyon száraz, könnyen gubancolódik, de eddig minden rajtahagyós termékre allergiás lettem, szóval nagyon remélem erre nem leszek:

 A kedvenc samponom és balzsamom:
 Ezen kívül még rendeltem egy új Zoya színt is, Pandora a neve, ami sajnos mint kiderült utólag nagyon közel van a Zoya Rue nevű körömlakkomhoz. Persze más, de mégis nagyon közel van egymáshoz a kettő, miközben a céges leírásuk azért tök máshogy szól...
Bal oldalon a Pandora és jobb oldalon a Rue céges színe:
Középen a Pandora, és mellette jobb oldalon a Rue, alul a Kure Bazaar Corso 22-es színe:
 Élőben a Rue sokkal mályvásabb, lilásabb, matt, a Pandora pedig inkább tejeskávés színű, rózsaszínű mellékízzel, és kicsit csillámos a fénye.
 Pandora, Rue:
 Rue, Pandora, Corso 22:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése