2015. április 11., szombat

New Q Natasha Bag

Nem vagyok egy Marc Jacobs rajongó, így sajnos a Natasha táska vonal történetét sem ismerem. Amit pár nap keresgélés után megértettem, hogy a New Q Natasha táskák és a Classic Q Natasha táskák apró részletekben térnek el. Például a bélés mintája, a pántok rögzítése a táska testére, cipzárok. Nekem a New Q kicsit szofisztikáltabb, a Classic kicsit funkysabb. Mindkét típusnál van Mini méret és Normál méret is.
Eredetileg ezek a MJ táskák nem is tetszettek. Nagyon sok táskán aranyozott, arany színű a "fém" rész, és az elejükön mindig ott van egy kis plakett ami persze a márka védjegye, de nekem akkor is sok. A Michael Kors cipőmet is azért hordom keveset, mert akkora hatalmas MK logó van az orrán, hogy zavar, miközben meg maga a cipő hihetetlenül kényelmes.
Már régóta kerestem halvány szürke táskát. Olyat, amin ezüst színű a szerelék, sok dolog elfér benne, ugyanakkor nem olyan drabális. A szürke mellett még a halvány homok szín is tetszik, főleg hogy a Burberry sportcipőm és a nyári MiuMiu szandálom is bézses/homokos árnyalatú.
Minden esetre eljutottam ehhez a Marc Jacobshoz. A szürke táskája (Cement) sajnos arany párosítással van, de a Lightsand Multi színe a New Q Natasha vonalnak ezüst szerelékes volt. Először online találtam meg. A táska maga bézs/homok színű, és a pántja szürkésebb. Végül Londonban is megtaláltam:
 Vakuval:
 Vaku nélkül:

 Vakuval:

 Vaku nélkül:
 A táska "rejtett" zsebe nagyon nagy, végigfut a táska teljes hosszán. Innen tényleg nem tudják kilopni a metrón amit beletesz az ember (kivéve ha kivágják persze).
 Jó mély:
 A táska belsejében is van egy cipzáros zseb és két nyitott zseb.

 Nagyon tetszik, hogy a vállpánt rész is lecsatolható. Én nem vagyok az a kézi táskás típus, de hátha a vállpánt még jól jön más táskánál is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése