2015. április 1., szerda

Sötétkék, szürke, fehér

Már egy ideje nem öltöztem fel "emberként". Ma viszont segítséggel el tudtam menni a suliba a húsvéti kalap fesztiválra. A gyerekek a díszes kalapjaikban felvonultak és énekeltek. Nagyon cukik voltak.
Nemrég vettem egy fényes de vastag anyagú csíkos szoknyát. Sötétkék alapon a fehér és szürke csíkok nagyon különlegessé teszik szerintem. Részben rakott fazon, oldalt zsebekkel.
Szürke harisnyát vettem fel hozzá, fehér ujjatlan inget, sötétkét mellényt és szürke kardigánt. A tavaly nyáron vásárolt kék Michael Kors Fulton Moc cipővel szerintem csinos lett, és már olyan rég nem öltöztem így ki. Már nagyon rámfért. :)
Cipő: Michael Kors
Harisnya: Wolford
Szoknya: Max Studio
Ujjatlan blúz: Fenn Wright Manson
Mellény: Carla G.
Kardigán: Tommy Hilfiger






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése