2015. augusztus 24., hétfő

Egy igazi, komoly óra

Vannak véletlenek, meg vannak fura véletlenek. Van olyan, hogy véletlen egybeesés, ami meg olyan cikin fura.
Lehet hogy botorság, de azért leírom.
Tavasszal vettem valahogy a Marc Jacobs Natasha táskámat. Akkor volt egy mini Natasha bag, ami nagyon tetszett, kék, rózsaszín és sárga színátmenetes. Londonban csak a Selfridges-nél lehet kapni, tök jó, jaj de szép, de nekem a nagyobb kellett, azért lefotózgattam. Egy hónapja írt a sógornőm, hogy táskára vágyik. Elég gyorsan küldött is egy képet egy gyönyörű tásáról, ami az a táska volt, amit én néztem ki Londonban. Nevettünk is rajta, megvette, megjött, láttam is, megsimogattam, felpróbáltam.
Aztán írta, hogy vesz órát (ezt még a táska elött írta időrendben). Vett egy nagyon szép, nemesacél karórát, tényleg, nagyon szépet. Néztem, néztem, tök szép, hát nekem úgyse lesz ilyenre keretem. Ennyi volt. Nem agyaltam rajta.
Hétvégén jön egy kazal TKMaxx hírlevél. Ahh, kéne szemüvegkeret, hát nézzük meg a kiegészítő újdonságokat... igen. Azok a rózsaszín kövek... a leírás pocsék volt, rákerestem a guglin. Majd megmutattam a férjemnek, aki épp jó kedvében lehetett, vagy sajnál mert nincs munkahelyem, nem tudom, de hiába mondtam, hogy csak érdekel a véleménye, véleményt nem mondott, csak amikor ma megérkezett az óra: "Ez a legkomolyabb órád!"
Ferragamo 2013 év, Gancino Sparkling kollekciójának egyik darabja. Nemes acél, textúrált gyöngyház óralap, 25+1 rózsaszín topáz kő, zafír kristály az üveglap. Első látásra szerelem.

 



 

Végül egy kép a kincseimről. A gyűrűt és a fülbevalót a végkielégítésemből vettem a már meglévő nyakláncom mellé. Még egy kis sima fehérarany karkötőt kell találnom (jövő szülinapi kívánság), és teljes a boldogság. Két évvel ezelőttig csak egy arany ékszerem volt, a jegygyűrűm, és csak jó minőségű bizsukat hordtam, vagy ezüstöt, és most sincs sokkal több ékszerem, sőt kevesebb, mert nagyon sok bizsumat és ezüstömet elajándékoztam. Azt hiszem ha megvan pár igazi darab, akkor nem is kell más.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése