2015. augusztus 24., hétfő

Kuma Kumya

Furcsa dolog ez. Már jó ideje nem foglalkoztat a Lolita divat, nem ismerem a printeket, pár kis kiegészítőn kívül (amiket dobozban tartok nagy becsben), és a kis plüssállat táskákon kívül talán 1-2 bugyogóm maradt meg és talán egy fekete OTK-m. De ezek is inkább azért, mert nem akartam az eladásukkal bajlódni.
Az egyetlen megmaradt hírlevél a Baby párizsi boltjától jön. Nem szoktam megnyitni, kitörlöm. Most viszont valamiért kíváncsi lettem hogy mit változott a divat. Igazából semmit, de sajnos megláttam az Usakumyás kollekció előrendelését, és bumm, Kuma Kumya. Nagyon cuki. Azért sajnos még képes vagyok a gyengeségre. Decemberben jön ki a japán üzletekbe, körülbelül jövő év januárjában érkezik Párizsba.


Nem tudom még, hogy Bogikáé lesz-e, ha igen mikor, mert még a másik 3 plüssállat táskát sem adtam oda neki, de már megnézhette őket... távolról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése