2015. szeptember 2., szerda

Trevarno Soothing Balm

Végre eljött az idő, hogy én is leírhatom, hogy megtaláltam a bőröm számára a legtökéletesebb arcápoló krémet. Olyan szinten, hogy a gyulladt, akár sebes részekre is ráteszem arctisztítás után, éjszaka jó vastagon, és csodákat művel smink alatt is, és éjszaka meg főleg. Nem tömiti a pólusokat, kellemes az illata, smink előtt negyed órával érdemes használni, hogy megfelelően felszívódjon.
Második tégelyemet kezdtem meg a héten.


  Eredeti összetevők listája:
Organically Produced*
Olea Europaea Matricaria Recutita*
(Olive Oil infused with Camomile)
Helianthus Annuus Hypericum Perforatum*
(Sunflower Oil infused with St John’s Wort)
Olea Europaea Lavandula Angustifolia*
(Olive Oil infused with Lavender)
Cera Alba* (Beeswax)
Anthemis Nobilis Essential Oil* (Roman Camomile)
Lavandula Angustifolia Essential Oil* (Lavender)
Matricaria Recutita Essential Oil* (German Camomile)
(Constituents of Essential Oil: Linalol).

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Tudnál ajánlani olyan online boltokat ahol lehet szép BJD ruhákat venni? Fiú/lány babához egyaránt. Már néztem több oldalt, de te igazán profinak tűnsz a témában, és hátha tudsz olyat mondani amit még nem láttam.
    Előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  2. Thanks for sharing, I will bookmark and be back again


    Soothing Cream

    VálaszTörlés