2016. december 27., kedd

Volks Lottó

Ma megtettem. Részt veszek a Volks téli Lottó eseményén. Nem gondoltam volna, de valahogy a sors a képembe röhögött ezzel a gyönyörű Jo March babával.
Emlékeztek a Kisasszonyok (1994) cimű filmre? Én csak a film után tudtam a könyvről, így nekem a film és Winona Ryder játéka volt a mérvadó.
Emlékszem 1997 és 1999 között rengeteget írtam ennek a filmnek a hatására. Kivettem az összes könyvet a könyvtárból amiben a kor divatát, és szokásokat tanulmányoztam. Az én saját történetemben 5 testvér volt, és két család. Azt hiszem a másik családban is 5 testvér volt, nagy házak, hosszú lépcsők amin lehet rohangálni le föl és drámázni, az életem meghatározó része volt. Persze senkinek nem beszéltem róla. Egyszer elszóltam magam a történelem tanáromnak, amikor a korhoz értünk, de nem értékelte a lelkesedésem túlzottan. Sajnos a füzeteim elkeveredtek, de legközelebb amikor Anyáékhoz megyünk megint nekiállok megkeresni. Emlékszem rengeteget álmodtam róla, és ahogy felkeltem már írtam is le. Valószínűleg most csak vicces lenne mintsem érdekes, de az volt az én kis művem. Az érzés még megvan.
Amikor eladtam Lorinát azért nem volt könnyű. A kis Lorinát megtartottam, nem tudnám Őt is eladni...
Sokszor látok képeket az eladott BJD-imről, és szeretem látni hogy jó helyen vannak, és Lorináról végül nem kaptam egyet sem. :(
Aztán jött Volks. Kiadja Lorinát limited Josephine March-ként. A lottó 1 hónapig él. Bárki jelentkezhet egyszer (2 BJD van és 2DD, azt hiszem mindegyikre lehet jelentkezni egyszer). Február 20-án hírdetik ki a nyerteseket, akik végül megvehetik a babákat, és február 27-ig kell teljesíteni a fizetést. Júniusban postázzák, így a vámot csak akkor kell majd kifizetni. Szóval a szülinapom hónapjában jönne meg.
Úgy vagyok vele, hogy próba, cseresznye. Ha sikerül, akkor Lorina visszajön. Ha nem sikerül, akkor nem költöm a pénzt, de akkor is mondhatom hogy megpróbáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése